
Dofinansowanie
PCPR, MOPS lub MOPR. Można uzyskać nawet do 95% wartości transportera schodowego.
Komplet dokumentów należy dostarczyć do najbliższej placówki PCPR, MOPS lub MOPR. Po przyznaniu dofinansowania następuje podpisanie umowy oraz dokonanie zakupu poprzez opłacenie części udziału własnego zgodnie z umową. Następnie należy przedstawić dowód zapłaty udziału własnego w placówce PCPR, MOPS lub MOPR oraz dotarczyć fakturę vat/rachunek do placówki PCPR, MOPS lub MOPR celem rozliczenia płatności w ramach dofinansowania.
Należy wypełnić wniosek o przyznanie dofinansowania (są dostępne we wszystkich placówkach PCPR, MOPS i MOPR).

o niepełnosrpawności
Dołączyć kopię aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (lub orzeczenia równoważnego), jeśli we wspólnym gospodarstwie domowym jest więcej osób niepełnosprawnych – kopie orzeczeń tych osób.

lekarskie
Dostarczyć zaświadczenie lekarskie zawierające informację o rodzaju niepełnosprawności wraz z zaleceniem zakupu transportera schodowego oraz uzasadnienie konieczności posiadania wskazanego urządzenia w związku z występującymi barierami technicznymi (zgodnie z obowiązującym drukiem).

o dochodach
Przygotować oświadczenie o dochodach miesięcznych osoby niepełnosprawnej lub jego opiekuna w przeliczeniu na jednego członka rodziny pozostającego we wspólnym gospodarstwie domowym.

Dostarczyć fakturę pro forma lub ofertę cenową zawierającą nazwę sprzętu oraz całkowitą wartość.

skontaktuj się z nami
- Biuro Handlowe
- ul.F.Fenikowskiego 7A/35
- 84-240 Reda
- NIP: PL5882096848 Regon: 366547700
+48508 904 944 Aneta
biuro@tanie-schodolazy.pl
i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.